Maladie sufleteasca

luni, 29 noiembrie 2010


Maladie sufleteasca...



"Amoruri fragile se tes implacabil,
Paienjeni brodeaza-n tacere
Ravase stropite cu vin si placere,
Rupte adanc din timp variabil.
"







"Si daca durerea nu e niciodata permanenta fericirea cu atat mai putin va fi..."
Neputinta e cea mai crunta boala dupa viata... 

Ma distrugi pas cu pas fara sa imi dai sansa sa protestez. Te resping. Te urasc. Te detest. Te...iubesc. Poate.

Negru. Ochii. Negru. Genele. Negru. Parul. Negru. Sufletul. Poate.

Dulce. Ochii. Dulce. Chipul. Dulce. Zambetul. Poate.

Nu inteleg de ce ai asa o influenta asupra mea. Nu esti mai inteligent ca mine, nu esti o frumusete. Dar imi placi. Sentiemntele fragile si amalgamate nu pot fi numite iubire. Sau pot. Poate.

Mi-e dor. Mi-e foarte dor. Mi-e ingrozitor de dor.

Sa fiu libera sa simt, sa respir si sa traiesc. Sa fiu cine eram. M-ai schimbat ca pe o constanta variabila care ia orice valoare vrei. M-ai facut sa ma descopar intr-un fel in care nu stiam ca pot.
Mai am doar cateva reprosuri: din cauza ta, rad, plang, zambesc ca o proasta si ma holbez in oglinda jumatate de ora inainte sa plec de acasa stiind deja ca nu o sa ma observi. Da, draga...Nici eu nu te-am vazut azi...


1 comentarii:

Fluff. spunea...

off. Carmine a mea sufera din dragoste :-<
nu merita. treci mai departe. trebuie. poti.
stiu ca poti. :)
<3

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase