Friendship

vineri, 12 noiembrie 2010



Astazi ma simt sensibila. De ce? Nu stiu. Se poate spune ca statul degeaba cinci ore, privitul pe pereti, uitatul urat la gardian si purtatul unui ecuson rosu si idiot in dreptul buzunarului drept al blugilor mei gri ma fac sensibila? Daca da, atunci de ce sa nu profit ca ma simt astfel...?

Astazi vreau sa fac ceva dragut pentru fiecare dintre voi patru, dar "astazi" se cam termina si o data ce timpul expira s-ar putea sa nu prea mai fiu asa sensibila. Vedeti voi, de fapt poza aceea spune tot. Noi cinci suntem cinci feluri diferite de fructe, dar ne incadram in aceeasi familie. Dulci, amare, acre, crude, fade. Cumva cand sunt cu voi ma simt ca si cum sunt intr-un intreg, ca si cum fac parte din ceva bine definit care imi place. Imi lasati un gust bizar, dar delicios. Va iubesc fiindca sunteti invariabil nebune si asta ne face asemanatoare. Findca va certati pe caloriile unui mar pana ma scoateti din minti. Fiindca fugi spre mine strigand "Mamiii!" de parca nu m-ai mai fi vazut de veacuri. Fiindca iti faci o iesire gramatica in loc de una dramatica.

Fiindca sunteti Eric al meu, iubirea mea si copii mei :x. Probabil fiindca va iubesc, da. N-am prea reusit sa fac azi ceva dragut pentru voi, dar as putea macar sa incerc sa storc ceva dragut din creierul meu obosit. Sa vedem...

Nu pot sa spun ca voi sunteti sensul vietii mele, ci doar ca fara voi viata si-ar pierde din sens. Nu pot sa spun ca fara voi mi-ar fi greu sa respir, ci doar ca nu as sti cum sa o fac intr-un fel in care sa merite. Nu pot sa spun ca voi imi colorati viata, ci ca fara voi isi pierde din culoare. 
Da, e cam complicat si se pare ca nu imi iese. Stiti ca va iubesc, da?

                                                                       Cu dragoste, 
                                                                  Carl (de fapt, tot eu...dar e o poveste mult prea lunga)



1 comentarii:

Fluff. spunea...

ce frumooss ;3

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase