Grey's Anatomy

luni, 8 noiembrie 2010



" Campul de joc:
-se spune ca un om ori e facut pentru a juca ori nu e-"

 Tocmai am vazut primul episod din Grey's Anatomy si m-a cucerit. Are ceva special. Ceva interesant si dulce-amar care ma face sa nu vreau sa ma misc din fata calculatorului. Da, inutil sa mai spun ca imi place. Sper sa ma tin de el, pentru ca ar fi pacat sa nu il vad. Ma face sa imi dau seama ca merita sa lupti pentru ceea ce vrei, chiar daca toti iti spun sa renunti. 

"As putea sa renunt dar e o problema...iubesc campul de joc."

Da, sunt citatele lui Meredith, dar ceea care scrie sunt totusi eu. Si pana cand voi avea curajul sa fac primii pasi spre visul meu,
                          raman tot a voastra,
                                                                             indecisa, nehotarata si putin mai mult nebuna,
                                                     Marina

2 comentarii:

Amarena spunea...

Si eu ador serialul asta. M-am apucat acum o luna si ceva de el si acum sunt la jumatatea sezonului 5. Am vazut sezonul 4 in 3 zile <3 Imi e teama de momentul cand o sa ajung la zi cu episoadele.
Nu renunta la el pentru ca merita din plin ^_^

!Melamine spunea...

Si eu m-am apucat de el :X E adorabil ;))

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase