Vise

duminică, 7 noiembrie 2010



     Am gasit si eu un vis neimportant de colectionat. Ma plimbam pe we heart it, am dat de poza si m-am hotarat. Vreau si eu un carnetel asa. Cu pagini galbui si coperta inflorata sa imi scriu in el poeziile si citatele mele preferate. Si daca imi gasesc cand ma duc la Bucuresti peste doua saptamani imi cumpar :x. Daca nu sper sa i se faca oricui, numai sa fie cineva, mila de mine si sa mi-l dea in dar. Si printre poezii de Cartarescu si citate din cartile lui Paler sa scriu pe prima pagina:

"Or maybe you did,
Maybe you like me and stuff,
Maybe, cause we're crazy in love"

                                                                                       Eminem - Crazy in love:))

1 comentarii:

Fluff. spunea...

maimutica mea innebunita dupa Eminem b-)
ti-am promis ca trec pe aici si imi tin promisiunea.
dragute vise. poate iti gasesc eu unul pe aici.
daca e, ti-l trimit odata cu viitoarea scrisoare.
dar nu promit nimic. :"> si.. interesant contrast
intre Eminem si Cartarescu. sensibilitatea asta din tine =]
XoXo.

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase