Scurgere de timp

sâmbătă, 14 mai 2011



Astazi e luni, si peste-o saptamana,
Am sa ma duc departe, la tara, la bunici,
Astazi e luni si peste-o saptamana
Am sa enumar clipe ce nu imi par furnici.


Astazi e marti si ploua discontinuu,
Iar sora mea mai mica vrea vise si povesti,
Astazi e marti, si-am pus deja-n valiza,
Un repertoriu larg de glasuri si de vesti.


Astazi e miercuri, si peste vreo cinci zile,
Eu am sa fiu departe, pe prispa, la bunici,
Azi este miercuri, si fara nici o grija,
Privesc la cerul amplu, umplut cu ganduri mici.


Astazi e joi si a murit bunica,
Barfesc la-nmormantare prieteni si dusmani,
E joi, e trist, si a murit bunica,
Si joaca lacrimi false in ochii de sacali.


Si este vineri, iar eu, in doua zile,
Visam sa fiu departe, la tara, la bunici,
Dar a murit bunica, de-un an si doua zile,
Si stelele imi par din ce in ce mai mici.


E sambata, s-a ratacit bunicul,
Si inca-mi joaca lacrimi in praful de pe drum,
E gol, e trist si nu mai bate vantul,
In casa de la tara, cantari se tes postum.

Si e duminica, e fin de saptamana,
Si maine-ar trebui sa fiu pe la bunici,
Dar a murit bunica si nu mai e farama,
Din ce stiam ca-n seamna: "departe, la bunici."


Si iar e luni, e start de saptamana,
Dar nu am cum sa merg, departe, la bunici,
Si m-as juca acum in praful de pe prispa,
Cu clipele pe care, recent, le vad furnici.


Dear Grandma,

     Mi-e dor de tine. Si stiu ca poate esti undeva sau poate nu esti. Sunt atatea cai aspre catre stele, ca sa-ti vorbesc in maxime latine. Mi-e dor de tine cum matasii i-ar fi dor de eleganta.

                                                                                                      A ta,
                                                                            Marina - aici nu isi au rostul nici zeci de nume false

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase