Reaction

vineri, 4 februarie 2011




Nu stiu daca intre noi a fost ceea ce se poate numi reactie. Pentru ca stii, noi ne-am intalnit, personalitatile noastre au fost la doar o atingere distanta si totusi niciodata suficient de aproape. Aceea minimala distanta, cand degetele noastre se atingeau fugar si cand as fi vrut sa te iau de mana e tot ce au cunoscut. E oare suficient pentru doua elemente chimice ca noi, dintre care unul este toxic ca mine, sa se contopeasca?

Ce voiam sa iti spun? A, ca din start eu sunt oxigenul. Pacat ca nu m-ai cunoscut suficient cat sa iei foc, fiindca te-as fi lasat sa arzi si apoi as fi plecat cu o mandrie surda si cu o inima distrusa. Iar inima mea este oricum distrusa, deci ce ar mai fi contat vinovatia supralicitata?

Stii, astazi cand durerea ma secera incetul cu incetul, ma gandeam ca ar fi fost mai usor daca ar fi fost macar cineva acolo. Dar imi dau seama ca m-as fi gandit mereu la tine si asta m-ar fi facut distrasa si nemultimita si nerecunoscatoare. Drogul suferintei e singuratatea si singuratatea este aripa dreapta si toate penele amintirii. ti multumesc ca nu am prea multe amintiri, altfel as fi murit intr-o caldura latenta, ce ne aduce iar aproape de chimie.

Hai sa vorbim geografic, caci chimicul ma oboseste. Distanta cea mai lunga de pe glob: aceea dintre mine si fata pe care ai sa o iubesti cum as fi vrut sa ma iubesti pe mine. 

                                                                                            A ta, a voastra, a durerii,
                                                                                  Ophelia, Carmine, Marina

Good night, february


1 comentarii:

Fluff. spunea...

exceptand faptul ca nu am inteles chiar tot
pentru ca m-ai inecat aici in cuvinte pompoase si metafore,
sa stii ca mi-a placut. e baiatul acela? iar?
si inca ceva: ai de gand sa iesi din starea asta melancolico-depresiva?
mie nu-mi plac oamenii pesimisti, sa stii. ;w
ma fac si pe mine pesimista.
Opheeeliaaa <3 e un nume frumos.
asumati-l cu incantare si da-o
*beeep. aici e cenzura* de durere.

Signed: Fluff <333

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase