Funny little world

sâmbătă, 12 februarie 2011



Lumea nu e o chestie amuzanta. In majoritatea timpului. Dar uneori, cand ascult melodii ca asta, parca pare un pic mai buna. Si mai amuzanta. Si mai dulce. Si mai calda. Si parca fac si eu parte din ea.

Parca azi am privit retrospectiv si mi-am dat seama ca am avut gramul meu de noroc in viata. Ca daca nu am altceva, atunci macar am prieteni. Ca daca nu am altceva, atunci macar am optiunea de a zambi cand ziua imi zice sa dau restart. Daca nu am altceva, atunci ma am pe mine, si nu sunt copia ieftina a nimanui.

Parca acum am o parere buna despre propria fiinta. In ciuda faptului ca radeam ca o apucata si ca parul meu zbura in toate directiile, prizand posturi straine ca o antena parabolica. Este printre putinele mele posturi optimiste, si poate ar trebui sa fac asta mai des. Multumesc ca mi-ati facut ziua mai frumoasa.

                                                                                A voastra,
                                                              scumpa si adorabila (stiti ca asa sunt), Omii

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase