Beautiful...

miercuri, 19 ianuarie 2011



...egalitatea e ipocrizia societatii codificata in file de dictionar...

Viata isi canta vag acordurile de pian, iar eu nu mai pot. Si pianistul talentat care imi dirijeaza destinul falseaza nota dupa nota si nimic nu suna bine. Mi-e dor ca una din cele mai mari probleme sa fie o nota proasta, mi-e dor sa mi se para ca totul e roz, desi urasc culoarea respectiva, mi-e dor ca lumea sa nu ma observe, doar sa treaca p elanga mine cu un zambet parintesc.

Falsitate. Fanatism. Feerie. Fictiune. Fatalitate.

Asta nu e viata. E doar scenariu de drama adaptat la realitate. Cea mai interesanta tragedie e cea gustata zi de zi, fiindca oricat incerci, nu scapi de gustul de pelin pe care ti-l lasa pe limba. Mi-e dor de cel mai sincer zambet pe care l-am gustat vreodata.

Si da, ador cum se saruta tipii aia in videoclip. Probleme?

Because I'm beautiful, don't metter what they say.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase