Books

sâmbătă, 31 decembrie 2011


M-am hotarat sa postez o lista a cartilor pe care le-am citit anul acesta. Desi am alcatuit-o acum pe final si tot am impresia ca mi-a scapat ceva. Plus ca nu sunt in ordinea in care le-am citit, ci asa cum le am eu in biblioteca.

1. "Menajeria lui Jamrach" de Carol Birch
2. "Magazinul de sinucideri" de Jean Teule
3. "Ce-as fi eu fara tine?" de Guillaume Musso
4. "P.S. Te iubesc" de Cecillia Ahern
5. "Maigret si domnul Charles" de Georges Simenon
6. "Crima pe terenul de golf" de Agatha Christie
7. "Despartirile noastre" de David Foenkinos
8. "Minciuni Periculoase" de Lisa Unger
9. "Salveaza-ma" de Guillaume Musso
10. "Tragedie in trei acte" de Agatha Christie
11. "Eve" de Anna Carey
12. "Eu sunt numarul patru" de Pittacus Lore
13. "Altfel de ingeri: de Lili St. Crow
14. "Ingerul mecanic" de Cassandra Clare
15. "Norul mortii" de Andrew Lane
16. "Misterioasa afacere de la Styles" de Agatha Christie
17. "Persuasiune" de Jane Austen
18. "Manastirea Northanger" de Jane Austen
19. "Despre ploaie" de Martin Page
20. "Poker in infern" de Florian Lafani si Gautier Renault
21. "Vieti duble" de Nany Herbert
22. "Hotel Transilvania" de Chelsea Quinn Yarbro
23. "Crima in Mesopotamia" de Agatha Christie
24. "O supradoza de moarte" de Agatha Christie
25. "Dupa inmormantare" de Agatha Christie
26. "13 la cina" de Agatha Christie
27. "Triunghiul etern" de Agatha Christie
28. "Petrecere de Haloween" de Agatha Christie
29. "Hotel Bertram" de Agatha Christie
30. "Oglinda sparta" de Agatha Christie
31. "Cu cartile pe masa" de Agatha Christie
32. "Trenul de Paddington" de Agatha Christie
33. "Cenusa si pulbere" de Yrsa Sigurdardottir
34. "Piaza rea" de Camilla Lackberg
35. "Cioplitorul in piatra" de Camilla Lackberg
36. "Predicatorul" de Camilla Lackberg
37. "Explozii in Stockholm" de Liza Marklund
38. "Fundatia Paradis" de Liza Marklund
39. "Studio 69" de Liza Marklund
40. "Placinta e dulce la sfarsit" de Alan Bredley
41. "Vicontele de Bragelonne" de Alexandre Dumas - vol. 1
42. "Vicontele de Bragelonne" de Alexandre Dumas - vol. 2
43. "Laleaua neagra" de Alexandre Dumas
44. "Cei trei muschetari" de Alexandre Dumas - vol. 1
45. "Cei trei muschetari" de Alexandre Dumas - vol. 2
46. "Dupa 20 de ani" de Alexandre Dumas - vol. 1
47. "Dupa 20 de ani" de Alexandre Dumas - vol. 2
48. "Portretul lui Dorian Grey" de Oscar Wilde
49. "Un yankeu la curtea regelui Arthur" de Marck Twain
50. "Un studiu in rosu" de Sir Arthur Conan Doyle
51. "Semnul celor 4" de Sir Arthur Conan Doyle
52. "Valea terorii" de Sir Arthur Conan Doyle
53. "Intoarcerea lui Sherlock Holmes" de Sir Arthur Conan Doyle
54. "Cainele din Baskerville" de Sir Arthur Conan Doyle
55. "Suflete damnate" de Yrsa Sigurardottir
56. "Barbati care urasc femeile" de Stieg Larsson - vol. 1
57. "Barbati care urasc femeile" de Stieg Larsson - vol. 2
58. "Fata care s-a jucat cu focul" de Stieg Larsson
59. " Zile intunecate" de Yrsa Sigurdardottir
60. "Misterul crimei fara cadavru" de Agatha Christie
61. "Orasul Borcanelor" de Arnaldur Indridason

Speram sa fie mai multe, dar, oricum, sunt destul de multumita <3

3 comentarii:

Ana spunea...

wow , ai citit mult :) care ti-am placut cel mai mult ? :)

Alina P. spunea...

Ai citit mai mult ca mine. Felcitari! :*

Imi place lista ta :D Cum ti s-a parut "Explozii in Stockholm"?

Carmine spunea...

Anna - pai cred ca cele de Agatha Christie. Dar e greu de spus. Sunt multe carti bune pe lista aceea. Ca "Menajeria lui Jamrach" si "Magazinul de sinucideri"

Geo - Merci:* Pai, mie mi-a placut, dar acum cred ca depinde de fiecare persoana. Mie personal, din cele care au aparut cu Gazeta, mi-au placut aproape toate. Nu neaparat pentru stil, cat pentru poveste

Trimiteți un comentariu

presarat de Carmine pe buze sulfuroase